3000 об / хв

  Асинхронні трифазні електродвигуни АИР100L2 а також аналогічні двигуни інших заг..

12 355 грн.

  Асинхронні трифазні електродвигуни АИР100L2 а також аналогічні двигуни інших ..

6 963 грн.

  Асинхронні трифазні електродвигуни АИР100L2 а також аналогічні двигуни інших ..

7 311 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР100Ѕ2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

10 917 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР100Ѕ2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

6 159 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР100Ѕ2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

6 467 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР112М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

14 978 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР112М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

8 446 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР112М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

8 868 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР132М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

22 985 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР132М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

12 962 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР132М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

13 610 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР160Ѕ2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

37 290 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР160М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

40 923 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР160М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

21 982 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР160М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

23 081 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР180Ѕ2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

52 480 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР180Ѕ2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

29 606 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР180Ѕ2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

31 086 грн.

Асинхронні трифазні електродвигуни АИР180М2 а також аналогічні двигуни інших загальнопроми..

56 448 грн.

Показано з 1 по 20 із 77 (всього 4 сторінок)

3000 об / хв

Електродвигун є пристроєм для перетворення електричної енергії в механічну та приведення в рух машин і механізмів. Він є головним і обов'язковим (але не єдиним) елементом електроприводу.

Перші електричні двигуни були винайдені ще в першій половині XIX ст., а з кінця того ж століття почали набувати дедалі більшого поширення. Сучасні промисловість, транспорт, комунальне господарство, побут неможливо уявити без електричних двигунів.

Переважна більшість електричних двигунів є двигунами обертального руху (рис. 1). Вони складаються з нерухомої частини (статора) і рухомої (ротора). Ротор починає обертатися після подачі живлення до обмоток двигуна. Однак для низки механізмів, що виконують поступальний або зворотно-поступальний рух (супорти та столи металорізальних верстатів, деякі транспортні засоби), з метою спрощення конструкції механічної частини електроприводу іноді використовують лінійні двигуни. Рухома частина таких двигунів (вторинний елемент або бігун) здійснює лінійне переміщення.

Залежно від роду електричного струму, що використовується для живлення електричних двигунів, розрізняють двигуни постійного і змінного струму.

Принцип дії будь-якого електричного двигуна базується на взаємодії магнітних полів. Якщо наблизити один магніт до іншого, то різнойменні їхні полюси притягуватимуться один до одного, а однойменні - відштовхуватимуться. У двигуні роль принаймні одного з магнітів відіграє котушка зі струмом (тобто електромагніт). Відомо, що протікання по провіднику електричного струму викликає появу магнітного поля навколо провідника (рис. 3). Це поле має коаксіальний характер, а напрямок його магнітних силових ліній можна визначити за "правилом гвинта". Згідно з цим правилом, якщо гвинт закручувати в провідник так, щоб напрямок поступального руху гвинта збігався з напрямком струму, то напрямок обертання гвинта показуватиме напрямок магнітних силових ліній поля.

Хіти продажів