Sevio MIX DM

Виробник: WILO
Модель: Sevio MIX DM
Sevio MIX DM
0 грн.

  • Наявність: На складі


Отримати консультацію

Отримати консультацію

Телефонуйте: +38 067 364 63 17 +38 099 062 70 17 Пишіть: nasos221@gmail.com

Сертифікований товар

Сертифікований товар

Даний товар сертифікований.

2-лопатевої сталевий пропелер з номінальним діаметром 500 мм Конструкція лопатей з відігнутими назад обтічними кромками запобігає заклинюванню крилатки пропелера. Занурювальний двигун Wilo типоряду T зі стандартним підключенням і 1-ступінчастим планетарним механізмом для простого і ефективного регулювання потужності двигуна і частоти обертання пропелера. Тепло від двигуна через корпус передається безпосередньо в середу. Обмотка забезпечена термічним захистом. Тривалий термін експлуатації опори двигуна забезпечується завдяки значним розмірам радіально-опорного і радіального шарикопідшипників. Підшипники коробки передач підібрані таким чином, щоб вислидна сила опору при перемішуванні вбиралася але не передавалася на підшипник двигуна. Ущільнення забезпечується 3-камерною системою: кожух, камера та приводний ущільнювальна камера.Форкамера великого обсягу вловлює можливі витоки і захищена з боку середовища з допомогою ковзного торцевого ущільнення. Втулка ущільнювальна забезпечує довговічність і корозійну стійкість ковзного торцевого ущільнення. Форкамера серійно комплектується кутовим стрижневим електродом. Приводна камера включає в себе планетарний механізм і ущільнена з боку кожух радіальним ущільненням вала, а з боку ущільнювальної камери - ковзним торцевим ущільненням. Завдяки Ковзне торцеве ущільнення приводний камери ущільнювальна камера вловлює можливі витоку, а з боку двигуна вона ущільнена з допомогою радіального ущільнення валу.Форкамера і приводний камера заповнені трансмісійним маслом CLP, а ущільнювальна камера - біологічно розщеплюються білим маслом. Живильний електропровід відноситься до типу TGSH-J для використання у вибухонебезпечних зонах з температурою середовища макс. 90 ° C. Живильний електропровід введений в корпус двигуна з допомогою спеціального розрахованого для такого застосування кабельного вводу з захистом від надмірного натягу і надлому. В якості додаткового захисту від абразивного впливу кабель укладений у захисний шланг. Кожна жила, а також оболонка кабелю залиті, щоб виключити потрапляння води через пошкоджений кабель. Застосування: Для перекачування бурового шламу на берегових і морських установках.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
    Погано           Добре