Опис / конструкція: 2 лопатевої гвинт з номінальним діаметром пропелера від 140 до 280 мм мм. Конструкція лопатей з відігнутими назад обтічними кромками і запатентованою Helix-втулкою запобігає заклинюванню крилатки пропелера. Занурювальний двигун Wilo типоряду T зі стандартним підключенням для простого і ефективного регулювання потужності двигуна. Тепло від двигуна через корпус передається безпосередньо в середу. Обмотка забезпечена термічним захистом. Тривалий термін експлуатації опори двигуна забезпечується завдяки значним розмірам радіального шарикопідшипниках. Подвійне ущільнення валу з камерою ущільнень великого об'єму для збору витоків від ковзного торцевого ущільнення, за бажанням замовника з зовнішнім електродом контролю герметичності. З боку двигуна і середовища встановлено стійке до корозії і зносу ковзне торцеве ущільнення, повністю виконано з карбіду кремнію (SiC). Втулка ущільнювальна забезпечує довговічність і корозійну стійкість ковзного торцевого ущильнення.Живильний електропровід типу NSSHÖU, що витримує значні механічні навантаження. Герметизований вхід напруги електропроводу з захистом від надмірного натягу і надлому в корпусі насоса. Застосування: Обурення відкладень і твердих частинок у водосховищах паводкових або приямках насосних шахт. Руйнування плаваючого шару мулу.Широкий спектр застосування в сільському і водному господарстві.