Опис / конструкція: 2 - або 3-лопатевої гвинт з номінальним діаметром пропелера від 220 мм до 400 мм Конструкція лопатей з відігнутими назад обтічними кромками і запатентованою Helix-втулкою запобігає заклинюванню крилатки пропелера. Занурювальний двигун Wilo типоряду T зі стандартним підключенням для простого і ефективного регулювання потужності двигуна. Тепло від двигуна через корпус передається безпосередньо в середу. Обмотка забезпечена термічним захистом. Тривалий термін експлуатації опори двигуна забезпечується завдяки значним розмірам радіально-опорного і радіального шарикопідшипників. Подвійне ущільнення валу з камерою ущільнень великого об'єму для збору витоків від ковзного торцевого ущільнення, за бажанням замовника з зовнішнім електродом контролю герметичності. Зі сторони перекачуваного середовища встановлено стійке до корозії і зносу ковзне торцеве ущільнення повністю виконано з карбіду кремнію, з боку двигуна - радіальне ущільнення валу. Моделі TR 36 / TR 40 забезпечено ущільнювальної втулкою служить стійким захистом від корозії ковзного торцевого ущільнення. Живильний електропровід типу NSSHÖU, що витримує значні механічні навантаження. Герметичний введення живлячої електропроводи в корпус насоса з захистом від надмірного натягу і надлому. Кожна жила, як і оболонка кабелю, є герметично залитим. Застосування: Обурення відкладень і твердих частинок у водосховищах паводкових або приямках насосних шахт. Руйнування плаваючого шару мулу. Широкий спектр застосування в сільському і водному господарстві.